Shimano využije výstavu Eurobike, aby načrtol ako môže byť prvou voľbou pre maloobchodné partnerstvá v odvetviach športu a outdoorovej cyklistky
Dnes môžete nájsť v Európe nespočetné množstvo obchodov s bicyklami na uliciach, uličkách či bulvároch, ktoré majú mnoho druhov a veľkostí. Od malého „obchodíka v dome“ až po franšízové, viacposchodové showroomy, všetky majú spoločnú jednu vec: čo najviac uľahčiť rozhodovací proces spotrebiteľa. Odborníci v oblasti maloobchodu v divízii maloobchodných služieb spoločnosti Shimano chápu tento proces a vytvorili program pre predajne bicyklov všetkých druhov, aby vykonali významné zmeny, ktoré pritiahnu nových zákazníkov a znovu a znovu privedú späť už existujúcich zákazníkov.
Manažér maloobchodných služieb spoločnosti Shimano Martijn Vallen vysvetľuje: „V spoločnosti Shimano veríme, že je dôležité vybudovať silnú sieť pre starostlivosť o údržbu všetkých bicyklov vybavených komponentami Shimano. V tejto súvislosti je našou úlohou poskytovať predajcom podporu. Jednoducho povedané, veríme, že môžeme pomôcť obchodníkom vytvoriť čo najlepší zážitok z nakupovania pre zákazníkov a to vytvorením partnerstiev prostredníctvom nášho programu Shimano Service Center. “
Koncept služby Shimano Service Center sa zameriava na aspekt servisu bicyklov v predajniach bicyklov, ktorý je ústredným konceptom marketingovej kampane spoločnosti Shimano Service Center „vynikajúca starostlivosť o bicykle u mechanikov, ktorí váš bicykel poznajú najlepšie“.
Stať sa Shimano Service Centrom zaručuje predajcom plný balík podpory, ale existujú aj ďalšie maloobchodné služby, ako sú programy pre dielne a riešenia vystavovania produktov, ktoré môžu predajcovia prijať.
Shimano Service Centrá sú spravované distribútorom alebo pobočkou spoločnosti Shimano v každej krajine a pokrývajú iniciatívy, ktoré siahajú od prebudovania obchodu alebo dielne až po riešenia mobilnej dielne, rovnako je tu garancia servisných štandardov, vzdelávanie zamestnancov a ďalšie aktivity na podporu marketingu.
Maloobchodníci, ktorí sa zúčastnia výstavy Eurobike 2019 v nemeckom Friedrichshafene (4. - 6. septembra), budú môcť tieto koncepty bližšie preskúmať s tímom služieb pre maloobchod spoločnosti Shimano. Tím bude konkrétne propagovať:
- maloobchodné riešenia na vystavovanie produktov Shimano v obchode
- rad nových stojanov/stien na vystavovanie produktov PRO
- sortiment komponentov, doplnkov a oblečenia SHIMANO a PRO
- riešenia, ktoré pomôžu profesionalizovať dielne vrátane novej bezpečnostnej úložnej ohňovzdornej skrinky pre batérie e-bicyklov a mobilných služieb, ako je nová mobilná dielňa cargo bicyklov
- technické školenia a iné školiace programy Shimano-Tec zamerané na zvýšenie efektívnosti a ziskovosti servisu (ukážky, ktoré sa konajú trikrát denne na Eurobiku)
- nové marketingové materiály pre Shimano Service Centrá zamerané na zvýšenie povedomia o obchodoch ako expertoch na starostlivosť o bicykle
Vo všeobecnosti stratégia Shimano Service Centra vznikla na podporu maloobchodníkov, aby boli úspešní vo svojom podnikaní a aby mohli rásť ich celkové obchodné výsledky s konzistentným zážitkom zo všetkých SHIMANO značiek na trhu.
Materiály v obchode sa zameriavajú na jasné vysvetlenie výhod pre zákazníka namiesto sústredenia sa na špecifikácie produktu. Pri takomto vývoji maloobchodných riešení je vždy stredobodom pozornosti vylepšenie zákazníkových skúsenosti s nakupovaním.
Martijn Vallen: „Nové koncepty budovania značky, ktoré sme vyvinuli, umožňujú obchodom komunikovať, že práve oni sú miestni odborníci na starostlivosť o bicykle, čo môže byť jedinečným odlišovacím prvkom na preplnenom trhu. Shimano Service Centrá samozrejme nielen hovoria, že vedia, ako sa starať o bicykle, ale dokážu to tiež predviesť prostredníctvom odbornej prípravy, ktorú dostávajú a prostredníctvom profesionálnych servisných štandardov, ktoré dodržiavajú. “
Navštívte tento rok v septembri tím Shimano Retail Services na stánku Eurobike B5-300 a získajte viac informácií o riešeniach, ktoré môžu pomôcť vášmu podnikaniu v oblasti bicyklov.